onsdag 20. januar 2010

Naturfengsel!?!

Dagsrevyen i dag, fanger på skitur..


Ok, jeg SKJØNNER at man skal tenke på å føre folk tilbake til samfunnet og sånt, og at stakkars gutter som har havnet på skråplanet skal bli kvitt de vonde bitre tankene om samfunnet for at vi skal bremse kriminalitet...og sånt...jeg SER poenget...

Men f*** heller altså.

Hvis man kan få tilbringe dagene i (Hustad) fengsel på SKITUR med bålkos og solkrem som straff, slik fangene i NATURFENGSEL får,... ja da skal jeg oppfordre barna mine til kriminalitet slik at de som voksen slemming kan få de opplevelsene de ikke fikk som barn, fordi NATURBARNEHAGENE ikke fikk finanisering.

Eventuelt skal jeg omskolere meg til fengselsvokter slik at jeg kan tilbringe dagene på skitur og kose meg, i stedet for å sitte på kontor og ikke ane hva slags vær det er ute..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar