torsdag 21. januar 2010

Roadrage på vestkantmåten

Dette er kun en gjengivelse av en chat mellom to venninner...man deler lesevennlige dialoger.
Denne beskriver en Fleksnes-episode... Og her er ikke en eneste fornærmelse sensurert...men navnene...de er borte, og nei, det er ikke meg..

Chat:

Oslo says:
Hadde seriøs Fleksnes-episode da jeg kom hjem fra legen...

Trondheim says:
fortell!

Oslo says:
Var på vei opp Ole Vigs gate da en gjøk svinger inn. Smal vei, store snøhauger i kantene. Ikke mulig å kjøre 2 biler i bredden.

Jeg kjører helt opp til panseret hans fordi han var sist inn i veien, ergo han må vike.

Men neida, gamlefar begynner å peke på snøhaugen og mener at jeg skal kjøre min lille pastakoker med små dekk opp i der.

No way.
Jeg peker tilbake på hans bil og at han må rygge ut.
Gamlefar peker litt mer, og så gestikulerer jeg sinna at "nå får du faen meg bare rygge ut gammern!!"
Så skrur han av motoren.

Trondheim says:
haha

Oslo says:
Hihi.

Trondheim says:
jeg liker at du konsekvent kaller ham gammer'n

Oslo says:
Jeg gledet meg til han skulle gå ut av bilen og komme og kjefte, jeg hadde nemlig en stor spade liggende i pasasjersetet (måtte grave ut bilen min tidligere i dag).
KLOINK midt i planeten liksom

Trondheim says:
hihih

Oslo says:
Men rakk ikke det.

Trondheim says:
ojoj. hva skjedde?

Oslo says:
Kom en annen bil bak meg, utålmodig rørlegger som gikk ut av sin bil og lurte på hva pokker som skjedde her.
Jeg formelig skrek min korte versjon til han.

Han gikk bort til den gamle haugen, som da flyttet bilen sin.
Jeg viste han fingern da jeg kjørte forbi.
Tada!
Jeg vant!

Trondheim says:
hahah!!!!
og du er fra vestkanten???
et snev av roadrage kanskje?

Oslo says:
Vestkantjente med tjukt bondeblod og som tidvis er i Italia.
Dårlig kombo.

1 kommentar: