torsdag 15. januar 2009

Koffein gir hallusinasjoner

Jeg skjønte det måtte være noe...morgenkaffen gir sånne gøyale opplevelser...før trodde jeg det var adressas førsteside..men nå innser jeg at det er hallusinasjoner.

Jeg priser meg lykkelig for at kaffemaskinen ikke har hjemkommet fra reparasjon...den er nok tynt litt i hardeste laget, og nå får jeg hvite koffein-uker som premie.

PÅ forskning.no kan du i dag lese om at koffein gir hallusinasjoner..

jeg siterer:
En engelsk undersøkelse viser nå at store mengder koffein fra kaffe, te, sjokolade og energidrikke, øker risikoen for å se syner, høre stemmer eller til og med fornemme spøkelser i nærheten.

Som sagt...det forklarer mye... og skulle du ha lyst til å delta i denne forskningen med dine egne opplevelser kan du gi ditt bidrag her.

...og i Taiwan liker de kaffen med salt i..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar